2009.04.14 (二)

Breakfast: 美而美外賣 -> 南灣 ->貓鼻頭 ->小杜包子AGAIN

Lunch: 萬巒豬腳大王@海鴻飯店 -> 高雄市 -> 新崛江 ->  去高雄國際機場

KA431 8:25機 返HK

**********************************

今朝早又係好早起左身, 再影返多D靚相先.....

大家玩影相呀....擺POSE呀

我地D早餐就係要喺呢度攞, 唔好食..都唔知擺左幾耐...所以今日唔食佢囉..

去左樓下附近既美而美買早餐, 幾好味...

嘆埋我地最後喺品喬露台既早餐, 於是就PACK野走人啦.....

BUT 發生了一件不愉快事件.....

事緣早一晚, 我講低左..俾我屋企人知我既房號NO. 咁等佢地可以打俾我,
點知我問左品喬房間既電話可唔可以收EXTERNAL CALL,佢地話唔得...要打去總機,等佢地再駁俾我..咁我SAY OK LA..

結果我屋企人打黎, BUT 我唔在房內,那時係7點零........於是我屋企人話...佢晏D再打過...前後打左2-3次,結果接電話嗰個人就鬧.....話..."你打左幾次黎啦...佢不在房呀.....你有咩打佢手提啦...我地要休息架.....呢度唔係7ELEVEN."

咁我屋企人就問佢姓咩.想投訴佢....對方唔肯講...話..."你都唔係我既客人..我做乜要話你聽...."佢死都唔講...

我於是今日臨走時都係想知尋晚同我屋企人講電話那個係邊個....

(須則我都估到係邊個...)

我走左去佢前面海鮮樓家度.....同佢地講聲...又順道想問尋晚邊個接電話......
於是....我講返尋晚既事出黎....結果冇人理咁制..個女人話佢尋晚唔係度..唔知....
於是我咪同個疑似老細...又冇禮貌既人...講囉....終於佢有認..係佢接...

THEN 我同佢講..."你尋晚係咪有接過電話..而CUT人線...."
佢冇認....但佢好理直氣壯咁話..."我地要休息架.....你地仲打電話黎.......但你個朋友又話要投訴要剩..."


個女人又插咀講.."有咩事你可以叫你朋友打你手機嘛"
我直接同佢地講.."我手機冇電...點打呀?!?!?!" (其實我係有..BUT 我激氣嘛..)
我話:" 其實..我只想同你講...你地D態度真係好差勁...."
呢件事..我一定會在網上評論......

我地一黎...你地又唔清唔楚咁..無端端要我俾NT5900....?!!? 我都唔知發生咩事....仲要我逐樣解釋返俾你聽先明....OMG~

都係無謂俾D無謂人影響我心情..

SO閃啦...向南灣進發...

陽光好好呀.....LET"S ENJOY~SUNSHINE AND THE BEACH~

YO~踏吓浪..."弄潮兒"先..(...嘩...講得咁文雅...)

再寫吓大字先~

BUT咁早,見唔到我D衝浪男TIM~~失望失望~

我既傑作~挺有FEEL呢~HAHA

再見啦..南灣..我會再來架啦~I'LL BE BACK~

我地攪到成身都係沙...好彩...我地有預備毛巾..等等.....

抺返乾淨至上WATER車...費事攪到佢成車沙啦

好啦..下一站去邊到好呢?!?! 不如去貓鼻頭公園啦...

冇乜特別...只係見到舊疑似貓既石..影相...走人...

好多大陸團....討厭...

如果我阻住你地影相可以出聲架嘛...做咩要推開我喎...SHIT~

無乜野攪....係時候離開墾丁啦....

喺離開之前, 要去小杜包子再買包食啦....

嘩..呢次試左好多款呀..

有洋蔥烤肉包啦, 起司包, 紅豆麻糬包..嘩..好滿足呀..

買完包後, 突然...我叫左出黎....

咩事呀?!?!?!??!

我話:" 照利呀~~~"...點解尋晚見唔到架....攪到我地兜左幾個圈...

唔制..下次再黎..一定要試呢間....宜家去第二家好野食LUNCH~

我地離開左恆春鎮, 離開墾丁啦....

去到豬腳街~食萬巒豬腳呀....WATER話呢度先正宗~

超好味...尤其D醬....好味到呢...

飯後, WATER仲請我地食雪糕呢~ YUMMI

食完LUNCH, 我地直飛入高雄市了......WATER話可以載我地去行吓街先...

見仲有少少時間...我地去左呢個新崛江行...

呢度又係賣衫,食街邊小食既街..好多攤檔, 都幾多野睇...

行左半個鐘度, 6:10 啦...差唔多時間了

BYE BYE 高雄啦...

又直飛機場了~

臨行前我地又黎影返張大合照先.....

WHAT A LUCKY TRIP~

我地UPGRADE左去BUSINESS CLASS耶~ YEAH~

享受BUSINESS CLASS既服務...嘩..張椅..有得按摩既呢~

朋友話...個飛機餐....終於唔使揭開錫紙啦.. HAHA

不過機程咁短, 都享受唔徹, 就要落機了..


呢次既台灣8天自遊痕又告一段落啦.....

想知道我對呢次個TRIP有咩感想....下一篇同大家報道一下..

(噢...終於一口氣嘔完咁多日既行程了...功德完滿啦...)

* * * * *

2009年4月-復活節台灣八天"自悠痕" - 感想篇

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()