YOO~話咁快8DAY既台灣之旅又完了...

呢次既旅程都有好多新鮮經歷.及第一次.....

例如:
第一次自己一個人搭飛機
第一次自己一個人住酒店
第一次自己一個人喺台灣閒逛
喺搭訕中..認識了新既台灣朋友
又可以同我D台灣朋友見面
又竟然係台灣撞到香港既朋友
喺清境差D要摸黑落山....好驚呀?!?!
見到好多好多靚景..
享受左好多餐好悠閒既早餐....
......
...
真係好多好正既回憶

講返呢個旅程.....從衣食住行概括講起...

衣 
* * * * * * * * * * * * * * * * 
 我D衫真係帶得超誇張....因為台北(同香港差唔多) ,清境(14-17度)..上合歡山(9度),墾丁(29-3X度) .分別三種唔同既天氣...
真係好難帶衫...又要諗點襯....
結果....我帶左好多衫同鞋.... 未上機個喼已19.7KG

食 
* * * * * * * * * * * * * * * * 
咁多日食左超多野.....奇怪既係..我既腸胃喺嗰幾日竟然比喺HK仲好D.....BUT NOW 返到黎...好似又差返...

可能因為腸胃問題...我好似都冇乜重到返黎..

呢個查實係上一回朋友去台灣時幫我買既港記芝士條...好好味...BUT 唔平~要成HKD130一盒...8條



住 
* * * * * * * * * * * * * * * * 
今次住左三間旅店....
值得一讚既係台北既丹迪旅店...超正
香格里拉空中花園...有D舊囉...
品喬....個露台係賣點....但服務同人情味..係"零"

行 
* * * * * * * * * * * * * * * * 
成個旅程長途車加墾丁遊都係搵佢-施先生, WATER 
佢EMAIL係t121495033@kimo.com
佢好好人......服務好~~~
由清境去墾丁...途中載埋我地遊日月潭呢~
又帶我地去食好野~~~

係佢啦.....WATER SAN~

多謝小瓜送俾我呢樣野....HAHA..係咪有D奇怪....台灣人送國產野俾我?!?! HAHA
IT"S NICE ANYWAY~

呢個八仙果真係超讚.....買超過NT2600 可以送去旅店...
BUT 我呢次買左14包咋...唔過2600....
因為驚太重, 唔敢買咁多
我自己都失策到都冇幫人買手信.(文成兄..唔好嬲啦)...
竟然同行既BEN送我地一人一塊, 多謝晒...


HAHA...DANDY 既紙袋幾靚?!?!? HAHA
I'LL BE BACK TAIWAN~
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
UPDATED:
呢次去台灣冇食到CHARLIE既雞蛋布甸, 點知....
好貼心既KENIX特登買返黎俾我地試.....
THX ~
 
你睇個蛋造型幾得意~
係真既蛋殼黎架... YUMMI~
 
 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()