呢次個復活假...個個身邊既朋友都係去旅行咁滯.....唔係長 trip都黎個短 trip.

我反而呢個假期...乜都冇plan...

唯有留港啦....

呀..唔係....係有一日北上消費啦...

呢個假期主要都係食食食...

我個胃都真係有d頂唔順...皆因我平時真係好細食....

食少少已好飽....

但呢個假期..幾日都食到好鬼飽....

你睇吓啦....

先北上唱唱k先....好耐冇唱啦.....真係要過一過口癮啦....

仲要係超抵玩.........人仔32蚊/人, 包lunch buffet+唱3粒鐘....

夜晚book左呢度食dinner.....

around 15x 人仔/人, 放題....都係日本料理嗰d野囉.....

但佢似乎太少人手, 好多野落左order都冇到.....我地又唔知叫左d咩係冇到囉...

果汁類...得鮮榨橙汁同西瓜汁揀....我諗飲asahi抵d囉...haha

我地限食2粒鐘, 連個雪糕叫左..賣埋單都未黎..到我地走啦...先黎....

好多人等位呀........費事阻住佢地張枱, so 喺門口食埋個雪糕就走人...

飽了.....

第二晚又相約朋友..鐵板燒+打邊爐....

* * * * *

弊.....重左幾磅了.......要進行一連串既減肥計劃啦.......

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()