2010.05.01 (六)

今日難得唔使教琴, 諗唔到有咩做...咪又係北上消遣同消費囉....

先唱個K LUNCH先...
32蚊位連LUNCH BUFFET....唱足三粒鐘...抵....



仲俾我發現呢樣古怪野TIM...

"手禁" 左會係點既呢?!?!? HAHA..我都唔知.......



唱完K..又行吓東門囉.....

跟住晚飯...去到呢度....喺會展中心站既怡景中心城既"鼎廚川菜"

我地攞籌等左一陣就有位....



D野食的確唔錯......服務又真係幾好喎........糯米飯好好味
東坡豬肘子又係好正...
毛血旺...真係夠麻辣......


食完個DINNER, 又係去超市掃貨既時候囉....

跟住...仲唔夠喉?!?!? 我的確有D飽啦喎....
BUT..都去食啦.......係食綿綿冰呀...
呢間野叫"牛芒"

都OK既.....係香港價錢囉....18蚊人仔一碟...



如要加珠OR其他野...又加幾蚊囉....

我地叫左抹茶紅豆綿綿冰-21蚊
藍莓加珍珠綿綿冰-21蚊..
用埋FATHER俾我地用既COUPON...可以減5蚊....


個肚...TONITE真係...太滿足啦....

平時去開都會ALWAYS經過呢度...BUT又發覺原來冇乜點影過呢度.....

又發瘟咁...影吓囉....



BB~ 又過左一日假期了~

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()