DAY4 - 2015.03.08 (日)  悉尼



早餐 + 午餐 : 海鮮大餐 @ Sydney Fish Market

飯後甜品 : Pancake @ Pancakes on the Rocks   
晚餐 : DAVID JONES買生果SALAD, 肉卷/批/雞 bought from woolworths


 
景點: Sydney Fish Market
      The Rocks

(週末市集/雪梨歌劇院/雪梨大橋/QVB)
 

住: Vivien Home


 * * * * * * * * * * * * * * *


Good Morning! Ian仔一句話俾全屋人聽"Sendy EE終於起左身啦!"(HAHA) 
我地就起程去Sydney Fish Market啦。
 今日天氣依然好晴朗, 呢度都冇乜點變
 嘩, 食指大動啦, 買買買啦
好大隻呀~!!
嘩, 好似唔使錢咁, 要呢樣, 要嗰樣
我地買左1打石蠔,1打Coffin Bay Pacific Oyster, 4隻Large Pacific Oyster
2隻Scampi, 3隻燒帶子, 鮑魚仔刺身, 三文魚/吞拿魚/KingFish刺身開餐啦
 好肥美呀~ 同埋好飽呢~
最後我地費事嘥野食, 決定猜包剪揼決定食埋剩落黎既野食,最後KO晒啦~
 魚市場都有其他野賣
 2點零啦, 要離開漁市場, 去第二個地方啦,
Hailey好靚女喎~
 十零分鐘車程, 去到岩石區啦, 去食Pancakes on the rocks啦。
 我地點左Devils Delight, 嘩, 份量好驚人, 大滿足啦~
 食完後, Vivien一家先回家, 我同Sendy就繼續行街街啦
 去逛吓個週末市集先~, 好多野睇
路邊又有好多CAFE露天茶座, SO NICE!
 行呀行
好多人喎呢間德國餐廳。
 岩石區俾我既感覺, 有啲VINTAGE既感覺, I LIKE IT, 所以一路攞住相機係咁影影影
 呢個小隧道幾靚喎, 配埋個古董車, 幾MATCH。
再配埋SENDY件風褸, 更MATCH喎~ HAHA
慢步岩石區都係一種享受
 哈哈, 影得似唔似POSTCARD呢????
慢慢行去碼頭方向
好大架郵輪呢~ 同埋澳洲地標, Harbour Bridge 同Opera House
 好多賣藝的人
 今日都幾多人, 沿住個海旁都係人
Hello Opera House Again!
 行到差不多6點啦, 去返市中心嗰邊睇吓有冇野餐買, 然後去公園坐
 一路行一路影
點知去到公園附近, 諗吓都係去搵食先~ 點知度度都好早關門
 去QVB睇吓有冇啦?!?! 點知都係ALL CLOSED
 部LIFT幾靚~
 最後我地都係諗, 算啦, 不如喺超市買野食啦
 最後決定都係唔去公園啦, 怕天黑了, 結果係買返屋企食,我地買左雞, 雜錦生果, 買左份SAUSAGE 卷, 同野飲, 買埋薯片TIM, 最後因為太肚餓, 喺火車上就開始開餐啦。
又要麻煩Vivien老公車喺Gordon車我地回家啦。

好啦, 食完晚餐,今晚要執行李啦, 
因為明天要起行去PORT STEPHENS 同HUNTER VALLEY啦。



去睇吓明天Day5既行程, Click Here

想回顧Day3行程, Click Here
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()