‧2018.01.08 (MON)‧
DAY10 ~ Helsinki篇~市內觀光及尾聲篇
芬蘭跨年追尋北極光10天の旅
* * * * * * * * * * * * * * *

 食:
晚餐:  Zetor @ Helsinki (***要網上預早BOOK定)

* * * * * * * * * * * * * * *

景點:
西貝流士公園 (Sibelius Monument)
岩石教堂 (Temppeliaukio Church)
靜默教堂
酒店附近逛
* * * * * * * * * * * * * * *

Helsinki 23:45 AY099
 ---> Hong Kong

* * * * * * * * * * * * * * *

MORNING!!!!! 經過尋日5點零先瞓.....今日自然醒, 10:00梳洗完畢!
打開窗簾一望, 今日個天異常地好, 喺呢個旅程嘅10天, 終於見到太陽, 藍天白雲啦!!!

 尋晚喺機場買嘅, 今日已用佢啦, 真係不錯喎~!!! 睇吓今日去掃吓貨先。

間酒店太好啦, 可以12:00 CHECKOUT

今朝早終於沖完個靚涼, 精神爽利!



所以我地都有好充裕嘅時間慢慢執行李,
因為今晚要上機啦, 所以要打包好所有野。

差唔多啦, 要CHECK OUT 啦!

條樓梯都好vintage!


樓下有間BAR

大堂嘅設計,古舊簡約得黎, 又帶啲MODERN。

我地喺Lobby寄存一下行李先! 夜晚先攞返走。

入到間房仔


我地啲行李, 就係咁放喺度啦

呢間酒店我地冇要早餐, 諗住出街食, 不過都影吓餐廳嘅環境啦! 靚


差唔多12點啦, 動身啦!

一出門口, 其實對面已經係火車站, 超級方便, 地理位置好好。

酒店門口.....被偷影

呢個鐘數, 去醫肚先, 我地行去後面嘅商場FORUM
先去便利店買1 DAY REGIONAL PASS 用黎今日全程搭車。

點解我地話呢度方便?? 因為附近電車同巴士都喺度有站。

FORUM裏面, 又有間CAFE FAZER, 咁就不如喺度食BRUNCH啦~
 食咩好呢?

好似好多選擇咁喎~ 散叫又得, 叫套餐又得

甜品又好吸引

麵包又好吸引...

今日係星期一喎, 啲人都係咁休閒

店裏當然少不了, 賣番佢地品牌嘅朱古力啦~!

我叫左個三文魚湯餐, 所有都係自助, 沙律自助, 麵包自助, 湯都係自助,
所以「筆」左好多三文魚, HAHA

另一個焗餐。

叫多杯Latte!

唔客氣啦, 開餐!

你睇, 好多三文魚肉呢~ AHHA

頭先同團友搵左FORUM樓下嗰間R-kioski,有得買1 DAY Regional Pass, 幫大家買齊飛
團友都買左張DNA Data Card,都係€3.9

呢張就係啦, 搭電車, 巴士, 地鐵都得, 連埋今晚搭巴士去機場都可以(跨區) €14

好啦, 我地要動身去下一站景點, 西貝流士公園, 去睇個像......
今次坐巴士!

24號巴士, 基本上時間都好準時, 所以呢個網站都好幫到手。
 黎啦黎啦!

上車!

車程大約20分鐘度

坐巴士有個好處, 可以喺有限嘅時間, 咁睇到城市裏嘅一啲面貌
我好專注咁周圍望, 因為我要帶路, 費事MISS左個站。

喺車內冇乜嘢做, 都係影吓相架啦~ 畢竟每個moment都係值得記住嘅~

13:45度, YEAH! 到站啦, 落車! 再行過對面, 就係西貝流士公園啦!

今日個天真係非常之好,雖然都係凍, 但有太陽還是覺得溫暖。

沿住條路一直行入去

有灘結左冰嘅水tum喎!

好開心見到咁好陽光, 成個人生猛晒。

呢個就係西貝流士嘅紀念碑

隔離有佢個肖像

呢個就係芬蘭作曲家-西貝流士

影吓相先,個紀念碑好似一個管風琴咁...

喺呢個角度望....別有一番風味~

開開心心拍照啦!!

我地按捺不住,見到結冰嘅水氹都要玩....

嘩,個景特別正!

樹生菇, 好攪笑

我都影埋一份, PLS!

唯一喺芬蘭有陽光嘅一天, 當然要影多啲相。畢竟今日係最後一天了。

女子組合照

你睇, 我地影相, 好似人地一隊CREW咁, 唔知人地係咪以為我地拍緊嘢呢???

所以無厘頭咁吸引到外國人邀請同我地合照?!?!?! NICE TO MEET U ALL!

14:45啦, 行完呢度, 要去下一站啦, 我地先行去巴士站, 搭幾個站, 去岩石教堂。

途經一個公園, 小朋友都喺度玩。

呢個係PUBLIC TOILET

行左10分鐘度, 去到呢個巴士站啦

14,18, 39都可到!  18號車到啦, 上車!

車程5-7分鐘度, 到站了 , 跟住往岩石教堂行啦~!

SIR! 剪頭髮嗎???

行左5-7分鐘, 終於見到個入口啦, 個教堂真特別,
外面睇一啲都唔覺係一座教堂。

 教堂修建於一個巨大的岩石中,將岩石挖開後於上方修建了玻璃頂棚,實現自然採光。而教堂的外牆就是岩石本身,因此音響效果極佳,經常用來舉辦音樂會。(資料來自維基百科)
入場費€3一位。

教堂內有別於平時見嘅教堂, 完全運用自身的資源去建造, 好天然嘅感覺。

利用天然採光, 感覺好似同自然融為一體。

喺咁神聖嘅地方, 人都變得嚴肅起黎。

放BIBLE的地方。

上左第二層去睇

喺第二層影返落去。
大約16:00了, 係時候離開啦, 見到個天咁, 好靚, 影低先!

 搭路面電車返中央火車站啦~! 上車嘟一嘟!

2個站就到啦~!!

火車站附近, 有間靜默教堂

外型係咁的....好MODERN!

我地喺裏面影完相後,行左出黎廣場度影埋個外觀。

周圍都係商場, 方便鐘意SHOPPING嘅人。

找亮點... HAHAHA

16:30到自由時間啦, 大家分道揚鑣, 有啲團友去左買酒, 有啲團友返左酒店坐,
我就去STOCKMANN, 因為想搵LUMENE嘅專櫃買護膚品

 最後買左右邊三盒,分別係眼霜,GEL MASK 同精華
個SALES俾左張FOR遊客嘅9折咭, YEAH!
跟住上左唔記得幾樓去做退稅。
佢有兩間做退稅, GLOBAL BLUES 同ETAX FREE, 強烈推介大家用ETAX
因為GLOBAL BLUES 去到機場都關門......

跟住之後行附近街, 但時間緊迫, 都唔可以好好HEA行。

 於是都係差不多時間打道回府。

另一團友就喺酒店附近行吓, 喺酒店等我地。


 呢個係火車站正門, 嗰4個人像。

火車站嘅東面。

呢個係酒店個門口

團友買左GELATO食, 話好好味喎!
 

我地喺香港BOOK定左呢間餐廳 - ZETOR , 喺酒店後面街, 好方便。

 表面上係一份報紙

事實上係MENU黎架

餐桌紙巾好靚吖~ 

原來呢度地方好大, 外面嘅門口真係睇唔出。

好美式嘅擺設。

有個咁大嘅舞池...HAHA

另外一邊都有好多枱, 最啱一大班人黎。

 呢個鐘數未有好多人。

嘩, 仲有一架拖拉車.....地方大真係冇野講

周圍都擺放左好多得意擺設。

YEAH! 我地點嘅啤酒同食物黎啦!

Peter's Catch (Pietarin Kalasaalis Nel Jalle) 四人份 €36.1 
熏鱸魚+腌白三文魚, 配熏三文魚蓉的黑麥脆餅。

迷你薄餅 ( Herrasvaen Pikkublinit) €10.60
牛油煎餅配虹鱒魚魚子, 蘑菇沙律, 熏鹿肉mousse, 紅洋葱同酸奶油。

特色烤白三文魚 €21.60 

Mummy's Boy牛肉丸 €18.30

烤鹿肉香腸 €17.70

Orimattila風味雞肉 €22.10
 烤雞肉, 腌肉, 脆烤芝士, 配歐芹, 薯仔, 紅酒醬同烤甜菜根。

好好享受我地喺芬蘭嘅最後一餐。

宜家20:00, 我地睇吓時間表, 因為今日要搭23:45機,
所以我地選擇搭20:55分615號巴士去機場
COUPLE團友想試GELATO, 所以先行離去
我地就忍唔住想食甜品, 所以都係叫左兩款甜品。

Zetor 特色烤薄餅 (低糖) €8.40
烤薄餅配焦糖萍果同黑加侖豆蔻雪糕。

Mustikkakukko (低糖) €8.80
傳統芬蘭藍色貴族甜品: 烘焙越橘杯, 配vanilla 雪糕。

食食吓先見到越橘... 我諗係blueberry之類。

怱怱食完, 要返酒店攞返行李啦, 20:30 啦!
因為要上飛機, 我內胆著住嘅LEGGINGS都除埋啦~!!
冇錯... 這是廁所

我地從酒店行去巴士站 615號, 喺火車站嘅東邊。都好易搵。
點解選擇搭巴士??因為買左1 DAY REGIONAL PASS
去到車站都係20:40。

對面有個戶外溜冰場,
WOW, 好似喺電戲裏面見到嘅情景......好正! 

差不多21:40了, 我地到達左機場了, 係時候要CHECKIN啦。

先攪退稅.....但GLOBAL BLUES COUNTER CLOSE??!!? 咁點吖? 佢叫我地去禁區內有個COUTNER, 張啲單據入DROPBOX... 好煩....另一張就退唔到啦, 因為COUNTER CLOSE
所以大家有得揀, 記住揀ETAX FREE (橙色)。方便好多!

 其實22:30了,唔係好多時間, 都係周圍睇吓, 好多姆明.....

入到黎, GLOBAL BLUES 都係關門了....唉.....

22:50啦, 啲人ALWAYS都係咁休閒.......可能係香港人趕啫.....
但係不得不提, 香港機場真係好好,喺呢度,入左禁區後, 完全一架行李車都見唔到,
我地一人一個HAND CARRY都攞住, 行左差唔多十幾分鐘, 都有啲頂唔順。。

HAHA, 成車都係姆明

芬蘭BYE BYE啦~!

53號閘口, 23:15了, 上機前我地梳洗完畢..... 舒服晒。
陣間上機希望大覺瞓。

凌晨0:14啦, 真係預備起飛啦,  竟然又落雨?!?!?!

飛機上的HELSINKI
回程我已一早喺出發前揀左位, 今次想坐窗口位, 於是又係一個人坐, 唔知隔離有冇人
最後隔離係一對香港夫婦。 

1:23派餐, 我都係食左少少, 畢竟凌晨食餐都係冇乜胃口。

另一餐就係早餐啦, 機上7:30度, 又食一餐。

是次回程10個鐘, 我竟然全程冇去過廁所....仲要係瞓得到, 前所未有!

到香港時間下午3點零, 到港了, 執返眼耳口鼻, 落機。

BYE BYE FINNAIR! 不錯的飛行經驗。 FINNAIR啲空間位確實唔錯。

CALL車嘅CALL車, 回到現實係需要時間沉澱的................

出閘了, 係時候分別啦~!!

後續.......

10號終於收到我喺聖誕老人村寄出嘅POSTCARD。呢個特別郵戳喺嗰度先有架!

同一大堆食物同手信。

同埋阿爸一定要嘅鎖匙扣....

整個芬蘭10天之旅完美落幕啦! 好開心體驗了很多第一次
見到聖誕老人, 坐鹿車, 住玻璃屋, 住溫馨小木屋, 享受朋友GATHERING
一齊推車, 一齊解決問題, 楂SNOW MOBILE,
玩變裝PARTY, 見到北極光
去挪威KING CRAB SAFARI, HUSKY SAFARI,
俾雪封去路, 飛機DELAY10粒鐘......等等
都是美好同難忘的回憶
我亦滿心期待會有下一個旅程。。

大家有提議去邊好, 不妨話我聽!
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()