好耐冇同朋友DINNER聚一聚啦,今晚梗係又雞啄唔斷啦,因為我地堆裡面又一個明年結婚啦。

所以我又開始關注呢個問題了~

WHERE'S MY MR RIGHT?

IT'S A DIFFICULT QUESTION FOR ME ACTUALLY~~

我d朋友都care about my situation~ but 金牛座的人好似自己有自己一套想法咁,無論人地點講,自己都會諗返自己o個一套"唔等使"理論 --- 都唔知咩理論...

 

每次總是在這方面踫釘的我,依然固我,so 依然lonely!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()