今日睇報紙,BSB尋日喺HK開CONCERT。我冇去睇呀,不過從報紙上見到佢地感覺好得意,因為佢地曾經係我讀書時期既IDOL之一,雖然KEVIN退出左,見到佢地個個成熟左好多,我最喜愛既HOWIE D 依然都係咁靚仔... HAHA...Brian好似做過心臟手術....宜家應該冇事....

(左起) Howie, AJ, Nick, Brian

以前佢d碟我有d都有買,好鍾意聽,仲識得背晒佢d歌咁滯,睇返佢地D舊album,真係覺得大過左唔少,haha 人始終要成長架嘛..... like me~~ (不過我既成長速度有d慢囉..唔知點解..依然咁低能.. haha)

回味返以前既感覺...幾得意

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()