尋日無去上堂....於是同我個dancing 伴 - babe stella 去左睇..我一路都好想睇既step up 2: the street (咁啱每人又有$10coupon discount)

鍾意睇跳舞既人會好鍾意睇呢套戲...雖然我冇佢地跳得咁好...但都好鍾意睇..

佢隻soundtrack亦都係我近期最愛聽既 ~

呢集比上一集更好睇,可能係街舞關係,多hiphop野,男主角-Robert Hoffman 雖然靚仔

但女主角-Briana Evigan 仲更加吸引到我...佢把聲同張柏芝好似..佢D動作好有POWER....又靚....跳舞又吸引..

 

當然亦唔少得每套戲實有既愛情線啦....

HAHA....跳 SALSA 既呢一幕 ..

喜歡既朋友,都可以去睇吓,真係幾好睇........

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()