剛看了呢套快樂尋回犬dvd,呢套簡直係一套催淚既戲.....比起"小Q"套戲更加感性....

尤其我好鍾意金毛尋回犬......

套戲裏面...小主人同小白(尋回犬喺套戲既名)...咁真摯..同埋純真既感覺..我真係好鍾意...

純真既小朋友宜家真係好少用黎形容香港既小朋友了....多數都會話佢地"老積" "扮大人"呀..咁...........

喺套戲裏...小白同小主人之間咁純真直接咁表達對對方既感覺...鍾意就鍾意..唔鍾意就唔鍾意.........根本毫不保留...........小白千里迢迢去搵佢既小主人...以及拼死保護小主人...我真係好touching~~

可能身為狗主既我,更加心同感受.....

有興趣既朋友,要睇一睇呢套片啦...真係好感人.....戲裏面好多位..我都喊到豬頭咁....hahah,,,記住睇之前預備定紙巾啦.....

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()