~~ SKY ~~

我鍾意望天空,因為天空上有時有飛機出現

我鍾意望飛機,因為飛機喺天空上敖翔

我同SKY呢個名真係有D不解緣~

SKY一黎同我個中文名發音有D相似....

二黎我既心情都成日隨著天氣既轉變而轉變...

所以SKY真係幾影響到我.....

呢兩張相都係我放工返屋企搭車時影架....嗰日係上個月落左好耐雨,而難得放晴既一日黎架...所以忍唔住想影低佢....

HAHA....估唔估到係喺邊度黎架呢?? 最下嗰張太易估啦.....

 

我成日都改不了我影相鍾意打斜角黎影既習慣~~

唔知點解?!?!可能係我覺得影到既範圍比"事事正正"咁影仲多.....攝多D野喺鏡頭內...

HAHA

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()