哈囉...各位...
我宜家隆重介紹我既一位仔仔俾大家認識~~

~~ 自我介紹 ~~

HI~你地好呀~~ 我叫火爆仔呀~~
今次係第一次同大家見面
我係喺2007年9月22日出世架~
我既主人就係SKY啦~係佢DESIGN我出黎架~

我點解叫"火爆仔"?!
其實係LOSTIN之父幫我改架....
可能佢覺得我個頭夠火爆啦

所以SKY都特登整左個LOGO
係我同LOSTIN Crossover
HINT:唔知大家隻眼精唔精靈..望唔望到喺背景幅圖呢? 

AHA~



不過我時時都激親SKY架....點解.....?!?!

因為我曵囉....

SKY話想將我D惡行..印喺T-SHIRT度...俾多D人知吓我有幾曵喎....

但係宜家都係諗緊既階段...

唔知大家會唔會鍾意我呢?!?!

HAHA....所以我唯有出此下策....

強迫左SKY將個BLOG桌面...換成我既樣....

HAHA....你地會唔會喜歡我呀??

我都想有朝一日可以見到街上既你地..都著住我出街

咁我火爆仔一定超級開心..




arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()