大鑊啦.....16號凌晨機呢.....

都唔知瞓唔瞓到...

我到宜家都唔知應該預備D咩衫去...因為未執行李
羽絨都係借朋友既...
咩都未攪掂.....
點算點算...

因為近排忙緊D事情...(HAHA..係我既朋友...遲D就會知..我咩事咁忙..HAAH)
所以冇乜點UPDATE個BLOG

HAHA...言歸正傳....仲有仲...大鑊既係.....
我呢次去韓國實大出血...
皆因......"雪花秀"實在太抵啦..........
連我平時冇用過呢隻牌子...聽FORUM 同BLOG D 用家都話好正...
攪到我蠢蠢欲動啦...

我真係實行買到破產啦~~~
唔買好似對唔住自己咁呀~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()