近排公司轉左POLICY...以杜絕一D亂請病假既人....

結果...改左之後...

我覺得弄巧反拙囉..

宜家個個請親病假都一定請兩日(因為扣少D錢)

如果你請星期四...仲敏感......(因為四, 五..可以連六日咁放, 俾人覺得係有預謀既請假)

****

而近排我又好唔好彩成日因為腸胃有問題而要SICK LEAVE

上一次真係咁啱得咁"Q"星期三已開始有問題...點知都死捱爛捱到放工

結果...當晚就發燒了........

第二日當然去睇醫生請假...醫生俾左兩日假我....

PK LA....THURSDAY請假...即係FRIDAY 都唔返.....

結果.............(聽同事講..)嗰日喺公司...已經有人..有說話講啦....

話...又係星期四放呀...?!?!? (註:因為CAN連六日放...吖嘛..)

當然我阿頭..似乎..有D臉黑囉...

BULL SHIT...嗰個SAT 我LONG WEEK呀...拜託....

 

唔好彩既事情又再一次發生喺我身上....

今日又係腸胃出事.....但呢次我有返......BUT ALWAYS 出入TOILET囉..

想嘔又嘔唔到嗰種感覺.....好辛苦....

卒之..我都係頂唔順....下晝要走...

但呢次我應該用咩假放好呢???

病假???ANNUAL 假...?

唉...卒之我用左我1/2 DAY ANNUAL..返屋企休息....

我一路行...一路搭車...就一路驚我會嘔.........

卒之........我一落車....唔對路...應該捱唔到返屋企...

於是即飛奔去最近既TOILET.......嘔....

嘩...好彩忍得到...冇大出洋相......都係入左廁格至嘔...

結果....我都係冇睇到醫生.....ONLY食藥....

都請左ANNUAL...做乜仲要睇喎...

*****

至乞人憎..係聽到..一D說話....

"嗱..你今日返去REST半DAY...冇乜野...聽日好返啦...

如果真係有事...就由佢扣啦.......冇辦法....

唔好做壞規矩..."

SHIT~~聽完後火都黎埋....

皆因

1) 我真係少少嬲...同埋為啖氣....我病緊...你仲都我講咁多野做乜....

2) 同我講..叫我唔好..做壞規矩...?!?!?! 呢番說話..係做俾我睇....定人地睇呀...!??!!

3) 我呢D SMALL POTATO...人工超低....仲要俾你咁扣...(註:請一日假..比請兩日假反而扣得仲多錢)..加上我真係需要休息..醫生至開兩日假啫...

總之....宜家攪到...病都唔敢請假.....

我死...........都......死返黎啦..............

明天再算~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()