講起澳門, 我上次去已經係5年前囉....一路唔去既原因都係因為貴..所以都冇諗過去...

呢次真係多得FIONA, 令到我地呢個超抵團得已成行....

點解係超抵團...慢慢睇落去你就知....

2009.09.05(六)

香港上環--> 坐金光飛航 --> 氹仔碼頭 --> 威尼斯人

--> Dinner: 金沙食BUFFET --> MGM --> WYNN

住宿:威尼斯人

* * * * *

因為今日我係長週, 所以約好2:00喺信德中心, 一行四人, 我, FIONA, JOYCE, MAY

搭2:30船出發去澳門啦~

LET'S GO~

YO..過左1:15鐘,3:45去到氹仔碼頭,

不過原來要行一大段路, 至去到搭shuttle bus 既地方,

我地上左去威尼斯人既車,前往Venetians 啦~

呢度係北面CHECKIN既地方同大堂

如果有細路, 就唔好喺呢度CHECKIN啦, 因為經賭場, 小朋友唔入得。


WOW...等埋FIONA攞埋個STAFF COUPON, 有$200呢..

我地第二日可以攞黎食早餐呢~

呢度係另一間房既VIEW, 有MINI GOLF, 50蚊2個鐘...

FIONA 同JOYCE都想去玩呢~

呢度就係我地間房既VIEW啦~

間房真係超大, 好舒服既感覺, 正~

原來成個客廳係冇紙巾同鏡架...得個走廊有一塊咋, 最多鏡係喺呢度呀

BATHROOM~

有成5,6塊鏡呀~~洗水盆都有兩個~廁所就自成一角

YO~ 有2張床...夠4個人瞓啦.....

SETTLE DOWN後, 我地出發去搵野食啦, 開初去FOOD COURT睇吓有咩食,用左個COUPON佢...BUT 行吓行吓都係....去SANDS食BUFFET啦...

沿路見到ZAIA...仲有即將舉行演唱會既飛輪海BANNER

GO GO GO~搭shuttle bus 去金沙啦....

沿途見到漁人碼頭, BUT 好似冇乜人咁既~?!?!

我地就係去呢間888食BUFFET LA...HEHE 又係有折...(STAFF PRICE)

YO~~ 開餐啦~

你睇...幾多野食~YUMMI~




 呢度係金沙..我地搭Shuttle去返舊港澳碼頭


再轉搭另一shuttle去mgm了

wow..咁搭撞正9:00既煙花匯演...喺車上度睇, 司機都特登"手查"慢d俾我地欣賞

去到MGM, 個大殿真係好grand好靚, 我地都係咁影相

為慶祝國慶, 擺設全都充滿左好多熊貓, 好得意呀..

影影影啦~有腳架真好~~

好靚呀~

連人地個toilet都影埋?!?!?!嘩..好anna sui既feel喎~

好啦...走去同門口個金獅子影相先~

嘩...好金呀~

見時間差唔多第二場10:00既煙花, 就沿條橋行去睇...

喺對岸影去新葡京嗰邊...幾靚

wow..d 煙花好靚呀....天好黑, 所以放出黎既煙花特別靚...d聲都好震撼~

好....睇完20分鐘煙花, 折返去mgm...行捷徑去wynn囉..

yo~話咁快, 喺mgm賭場穿過去,過條馬路就去到永利了...

見個噴水表演(10:45)就到, so我地咪企定定等睇囉...有噴火tim~

d水花..飛到我地成面都係..真係唔好企咁前

睇完噴水show,去睇富貴龍囉~

因為要等下一場(23:30)吉祥樹..所以去星際hea吓

好..返去永利睇吉祥樹啦

幾靚喎...尤其上面天花同下面開合時....超勁

睇完個show係時候搭返Shuttle bus去碼頭再搭返去Venetians囉~

今日既行程就係咁先啦.....休息了~呢晚攪到2:30至瞓....

* * * * * * * * * * * *

講到超抵團....俾大家知吓我地是日既洗費先啦..

          金光飛航來回船飛                                                                  HKD 190.0

          澳門威尼斯人一晚住宿(包括稅) -MOP690                         每人HKD 172.5

          係百幾蚊咋...你冇睇錯.....仲平過船飛呀~~~                                        

          金沙BUFFET(七折)                                                                 HKD 174.4

          車程......全程SHUTTLE BUS 唔使錢                                                          

          _______________________________________________________

          是日消費                                                                               HKD   536.9

 

* * * * * *

想知第二日跟住去左邊???! CLICK呢度睇睇啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(22) 人氣()