XMAS IS COMING~
(haha ..係咪早得滯呢?!?!? 唔理啦....女王我下個WEEK就飛....返到黎驚趕唔徹...)

其實上年用左D時間...整左段FLASH....係火爆仔BOMBI黎架.......

唔知上年大家有冇睇過呢????
(因為上年有D朋友..投訴都係..話睇唔到.....我都唔知出咩事....)

冇既話....

去呢度睇返啦!!  咁精彩既片....一定要睇啦~~~!!!
DOWNLOAD完試吓用IE 開....

http://hk.myblog.yahoo.com/sky_chiu/article?mid=1776



希望大家仲記得佢啦..........

佢叫...BOMBI....火爆仔呀!!!

我都好希望火爆仔..可以...出T SHIRT 啦....精品啦.....

潮物啦......咩到好啦....

MAYBE 係我少少既聖誕願望....

大大既聖誕願望....當然係下刪....五百字...都寫唔晒啦...

HAHA..我太貪心了...

arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()