想重溫第一日行程, CLICK HERE

2010.09.05 (日)


BREAKFAST: 台北車站附近-小朱碳烤
中山站 --> 西門町
DINNER:鍋爸鴛鴦鍋@西門町

住:新驛旅店 - 站前店
(CityInn 1Hotel)

* * * * * * * * * *

今朝早原來校左8:30鬧鐘...點知唔響...攪到9點至識醒..

執完眼耳口鼻後..大概10點度, 落街行左一陣, 睇吓有咩野食當早餐

喺旅店走廊影吓相先~~


又上吓樓上影吓先~


呢層係2樓休息室...有茶水間, TOILET同洗衣間, 有雜誌架


好多野食咁喎...


卒之,喺呢度買左早餐...不過宜家就黎11點..


返上房食....


個栥飯超好味...尤其辣味嗰隻....


又去左光南大批發買吓野食....買筆呀.....
跟住又去左中山站,去買李製餅家既鳳梨酥, THEN 打的返番去台北車站


忍唔住...又去買胡椒餅食啦....順便去買洪師父既牛肉乾


休息一陣..我地又出發去西門町....由旅店行過去..十分鐘度...
途經麗華餅店...食左自家製雪條...花生味同檸檬味....花生味最受歡迎


到左西門町..去買返杯楊桃汁先...呢間好出名架....幾好飲..酸酸甜甜...


今日星期日. 紅樓好多攤檔,,


全都係DIY既PRODUCT..D公仔幾得意..幾有創意~


睇到花多眼亂


行完紅樓...周圍行吓先.....JACKLIN要去菓風小舖買野....


腳到跛埋....對腳超痛....可能我老人家....又唔係著有AIR既波鞋....SO
要食D野...坐低吓....

詩怡推介呢間楊記花生玉米冰....
好..就食佢個花生玉米冰同芋頭花生冰啦....

感覺幾得意....因為平時食開都係甜既..有雪糕嗰種...
呢個冰....可能..我都鍾意食粟米....又有花生香...所以都OK~!


跟住買蚵仔煎(我至愛)...又買左蜂蜜苦瓜汁...燒臭豆腐...同腸仔返去食...


所以頂唔順....打的折返旅店....食野..
件衫..幾得意喎....


又開餐啦....距離我地今晚食既火鍋仲有兩個鐘.....所以OK既....


我地約左詩怡同佢朋友JEFFY....8點鐘去食鍋爸....
(HAHA...BOBO兄介紹,所以就去試吓啦)...原來我既台灣朋友都未食過..


好抵呀...NT 379/人...記住上網PRINT COUPON呀...有九折架....
仲要記住係一張COUPON係FOR1人ONLY...
我地唔知...所以又麻煩詩怡幫我地攞去影印多5份出黎...


HEHE....有MOVENPICK ICE CREAM... I LIKE IT~


我地試左五種湯底 - 川味麻辣, 現採蕃茄, 日式昆布, 和風咖喱, 韓味泡菜


食物都好多....海鮮都新鮮....會郁架....D蜆...


大合照先~


食飽飽了~好滿足....食足兩個鐘~返黎要努力減肥了~


是日我同SISTER既戰利品~




9月6日凌晨....第三浪驚喜啦...............


HAPPY BIRTHDAY TO KIT~~~WAKAKA~!!!


想繼續追下一日行程, CLICK HERE

無料カウンター
arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()