YO~~~

9月份開始PLAN呢次呢個旅程......
上網搵資料啦......

原來發覺資料多數都係來自台灣人既BLOG 或遊記,  但今年可能因為日本福島地震關係, 唔少香港人都選擇左沖繩呢個地方。

今次點解揀沖繩呢?!?!!? 有好多人都同我講..."吓?!?! 沖繩唔係夏天去, 咁去黎做乜?!?!?"..."沖繩其實有咩玩?!?!?" ...等等,,,,

起初我都唔係好知有咩玩 不過從搜集資料當中, 發覺沖繩唔係夏天, 都有好多野玩, 唔係我想像中咁悶.........
反正女王我本身都唔係太好水, 所以呢次旅程就係想HEA住玩,
於是...............決定左.........就去呢度啦..............!!!

反正我覺得我第時都可能會夏天再ENCORE呢個地方, ....就黎感受一下冬日既沖繩啦~~~!!!

今次選擇左去6天, 自駕

機票喺HK THROUGH AGENT 買

坐HK EXPRESS

酒店就自己網上BOOK, 從咁多資料搜集當中, 揀左以下幾間酒店

第一晚:  SUPER HOTEL (ShintoShin 新都心)   - 喺釧路住過SUPER HOTEL, 覺得幾好, 咁啱一行三人, 要一間房, 東橫INN冇得住三人, 所以揀呢間係最平最抵既一間
第二晚:  SUPER HOTEL (Nago 名護)  -  方便第二日去水族館
第三晚:  Kafuu Resort Fuchaku CONDO・HOTEL   (カフーリゾートフチャク コンド・ホテル)  - 睇返原來無線嗰套戀戀沖繩, 官恩娜有介紹過呢間
第四晚: Moon Ocean Ginowan Hotel & Residence (ムーンオーシャン宜野湾 ホテル&レジデンス) - 睇BLOG ....加上見到個浴缸VIEW, 俾佢吸引左....就住一晚
第五晚: SUPER HOTEL (新都心)

租車- 喺OTS, 上網做埋會員, 價錢仲平左DD
我地租四日車, 諗住租S CLASS既車, REQUEST左要FIT, 希望到時有啦.....



基本野, 叫做預備好........至於行程上都大概有了....稍後再為大家報導.....



arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()