DAY2 - 2012.06.25 (一)  札幌 -> 美瑛

景點: 二条市場, 白い戀人館, Ken & Maryの木, Mild Sevenの丘, 親子の木, 拼布之路, 四季彩の丘, 青い池

早餐: 札幌二条市場

小食: 白い戀人館 - 白い戀人雪糕
白い戀人館 - 年輪蛋糕

晚餐: Resort House BIBI 內的晚餐

住: Resort House BIBI

* * * * * * * * * * *

今朝早好早起身呢~

7:15度已預備定出發啦~ 去二条市場食個早餐

楂車過去好快到~ 十分鐘內到, 二条市場對面有個停車場

好多海產呢~ 好多蟹呢.....

行左一圈, 行吓有咩心水, 買定明晚喺小木屋度食...

行經呢檔, 佢地好熱情, 又俾我地試食D毛蟹同松葉蟹, 於是就幫襯佢..
食個即食既帶子先....嘩..超甜, 超爽,

幫襯左佢買左隻松葉蟹, 毛蟹, 大蝦, 食完野先翻轉頭攞

跟住去市場食個早飯先~ 係朝市食魚生飯, D飯係熱架~


食完就離開啦, 攞埋D蟹...就去第二個景點- 白い戀人館啦, 真係一個影相既好地方, 天公造美, 有太陽呀..好舒服..

入場費600円, 去參觀吓個製造過程, 同D展品DISPLAY,

D野好靚呀~


帶你走進朱古力的時光隧道

製作工場

好多製成品好靚...

到11:00, 個鐘下面會開呢~ 有公仔出黎...周圍既露台, 都有人仔出黎唱歌~


好靚呀...花花草草...


嘆吓杯白い戀人雪糕先~



遊覽完畢後, 離開札幌, 往美瑛進發啦~  IC 呢一轉要3250円,
大概2個鐘車程, 慢慢進入眼簾既係好多好似拼布既田, 即係我地黎到美瑛啦~
首先第一站先去左Mary & Kenの木


個個人黎度, 都會黎影一影

再去Mild Sevenの丘

親子の木

跟住我地終於有時間食個年輪蛋糕啦.....事關我地冇食中午飯~


15:30度, 我地黎到四季彩之丘,睇花囉


事關6月尾未係完全開花既時候, 所以D花冇想像中咁靚, 有D疏......不過晒到嘔.....遊完一個鐘度後, 出發去另一地方

就係青池啦, 事關之前上網人地話呢度好靚, 於是就諗住...不如去埋佢....嘩...真係好靚架喎..


個池可能係有礦物成份, 所以D顏色係青色....再加埋個太陽反射下的倒影, 仲靚..


遊完青池, 我地去RESORT HOUSE BIBI 啦, 沿途入黎時見經過, 所以原來唔係好遠咋,
 一條路ONLY, 於是我可以楂呢一小段路啦~

呢個係3人房, 之前因為BOOK唔到獨立既HOUSE, 所以無驚無險BOOK到呢D房, 提醒各位人士, BIBI只有樓梯ONLY,
 所以攞大喼既人, 最好係之前嗰晚執起今晚要用既野啦~ 

BIBI 既晚餐好豐富呢~ 好飽~


夜晚個沖涼地方要BOOK既, 每一個鐘一個SLOT


嘩...夜晚抬頭一望, 超多星星呀~!!! 好耐冇見過咁多了~

早抖啦....各位





arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()