DAY1 - 2012.06.24 (日)  香港赤蠟角機場 --> 新千歲機場 --> 札幌

景點: 狸小路, 大通公園, 薄野附近

午餐: 飛機上
晚餐: 狸小路6-一國堂
宵夜: 薄野附近既壽司店

住: Sunroute Hotel New Sapporo

* * * * * * * * * * *

呢次既旅程喺我極度TIRED既情況下進行~ 臨行前又係瞓得幾粒鐘,
又唔小心整損左隻手,(好彩上次喺沖繩買既隱形藥水咋, 呢次竟然大派用場)

今朝早晨早出左門口, 又撞啱落雨喎, 激死...傘都冇手担既情況下, 嗱嗱淋去巴士站搭車..

我地呢次係搭CX580, 9:40既機

準時上機囉~


經過左4個幾鐘頭機程後, 終於喺當地時間15:30度到達新千歲機場啦,
都唔算好多人, 於是好老定咁去埋廁所先慢慢行, 點知.... 過移民局嗰度, 打晒蛇餅, 鬼咁慢...
差不多到4點零先攞好晒行李出閘。

我地沿住租車COUNTER方向進發,去登記先~跟住有車安排我地去到租車地方。
嘩, 一出機場, 感受一下當地既氣溫, 有D涼喎~ 好彩有帶外套

約十分鐘車程度. 我地去到TOYOTA RENT A CAR 啦, 大家喺車上估緊...呢次我地架戰車係咩顏色之際~

YEAH 我估中左........


係黑色既VOXY, 為左方便老人家上落, 呢次姐夫租架大D既, 舒服D, 趟門上落方便D。

未出發前, 先同架戰車影張大合照先~ (架車最乾淨既一刻)


好~ 17:15度, 出車啦...前往札幌市, 我地今晚下榻既酒店啦~
行IC, 850円~

差不多18:00, 見到個塔, 即係已到了札幌~

18:30 到酒店CHECK IN先~ 因為架車太高, 唔可以用酒店既CAR PARK, 所以要泊喺酒店附近, 另一停車場


酒店超級方便, 一落樓就係狸小路5同6中間個位, 對面就係買野既地方


未買野之前, 先醫肚先~ 去左狸小路6既一國堂食


我叫左味噌拉麵, OK LA, 又唔係話好好味..


大家記住認住呢間舖啦, 就喺酒店一出就見到, 呢間係買手信既舖頭,
仲要係成條街得佢做緊9折, 聽聞旅行社都好似多數帶團友黎呢間買,
咁我地有咩(同事託要買既野, 要買返去既手信...)就喺度買埋啦...事關跟住落黎幾日,
應該冇乜買手信既地方...我諗


有人喺度唱歌....好ENJOY吓喎, 行到狸小路1-2附近, 去藥房同100円店買買買啦

順道去帶兩老去影吓個塔啦~

第一日喺極之攰既情況下, 同左兩老返酒店先~ 跟住後生既就再出去, 睇吓有冇宵夜食, 同去"激安の殿堂"先~


行吓行吓, 其實好多舖頭都關門, 但俾我地望到另一邊, 原來咁熱鬧, 好似新宿咁, 原來呢度就係D人成日講既薄野不夜天,
好多BAR,同餐廳都係好夜都仲營業緊~ 又見到一班女人飲醉酒~周圍撩人玩

YO, 見到間食壽司既....去食宵夜囉.....


飽飽的...返酒店梳洗完...入睡囉~













arrow
arrow
    全站熱搜

    skychiu0512 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()